joi, 13 mai 2010

Balul Majoratului








Dupa o scurta pauza provocata de lipsa timpului, am revenit. M-am plictisit sa tratez subiecte care tin de nuanta si finete, asa ca am sa scriu despre ceva "normal" :)

Se spune ca haina nu il face pe om si multi zic ca nu e asa, dar zilele trecute mi s-a dovedit ca de fapt haina arata caracterul unui om, iar cand acesta e deja cunoscut, ea il intareste. Nu e o mare descoperire dar pana acum nu m-am gandit la problema asta.
Imi plac petrecerile, petrecerile tematice, elegante, cu bun gust si unice! Din totdeauna am sperat ca in viata mea de elev o sa se gaseasca cineva care sa organizeze o petrecere pe care s-o tin minte. A trecut si Balul Majoratului din clasa a 12-a si tot nu pot spune ca sunt multumit! Am incercat de fiecare data sa ma implic in organizare, dar mereu am intampinat aceleasi probleme: "nu avem bani", "prea complicata ideea", "nu ne strofocam prea tare".
Eu nu sunt genul de persoana care sa ma multumesc cu putin. Si cu atat mai mult sa accept monotonia. Asa ca incerc tot timpul sa dau o nota diferita in orice fac. (desigur nu si la matematica :D ) De multe ori mi s-a intamplat sa fiu considerat "tipul cu idei ciudate", "tipul care nu e normal" si paradoxal toata lumea ce ma dezaporba, era foarte incantata de rezultatele practice ale ideilor mele.
Asta s-a intamplat si ziele trecute. Caracteristic zodiei mele (Rac cu ascendent in Sagetator) eleganta, calitatea si rafinamentul sunt pe primele locuri. Asa ca pentru Balul Majoratului mi-am dat comanda de o vestimentatie mai speciala. Nu am spus la multa lume, dar cei care au auzit au avut urmatoarele reactii: "Vrei sa areti ca un gay?", "Ce tare e, dar e ciudat!", "O sa areti ca un papagal!". Cu aceeasi bani cu care cumparam un costum clasic, am reusit sa am ceva unic. Un frac mov! De ce frac? Pentru ca la o petrecere ce se doreste a fi de gala, la barbati, fracul e alegerea cea mai buna. De ce mov? Pentru ca imi place movul!
Ziua Balului. Am asteptat-o cu nerabdare. Cand am coborat din masina, toata lumea a intors capul spre mine. Erau uimiti. Diriginta mea era socata "Cum se poate ca Paul sa vina imbracat normal?". Toata lumea a inceput sa zambeasca si sa sasoteasca. Desigur, aprecierile au curs in continuu, dar am starnit si multe alte sentimente cum ar fi: invidie, simpatie, si dorinta de a face glume. Eram in centrul atentiei. Toata seara lumea s-a uitat la mine, iar fetele imi aruncau priviri pe sub sprancene. Cei care ma cunosc, s-au convins inca o data ca nu-mi place sa ma confund cu multimea mediocra. Si pe buna dreptate, de ce ai vrea sa fi ca ceilalti cand stii ca esti diferit (si uneori mai bun)?
Si ca nota sa fie compelta mi-am "angajat" si doi fotografi (multumesc Ova si Patriciu) care sa-mi imortalizeze tinuta inconjurat de colegi carora o sa le duc mai mult sau mai putin dorul. Profa de Filosofie era foarte suparata fiindca nu am participat si eu la Miss&Mister, dar i-am raspuns scurt: "Vreau sa dau si altora sansa sa castige!"
In rest... dupa parerea mea, petrecerea a fost cam ratata! Muzica proasta, origanizare la fel, dar important e ca am le-am dat la multi clasa!
Evindet ca au circulat barfe si alte mizerii (scandalul cu "fotografiile indecente"), dar cui ii pasa? Stiu ca sunt modest, dar eu sunt the best :)

Convingeti-va singuri!





12 comentarii:

  1. "Clasa" ta poate nu e la fel cu clasa lor. Tu le dai 'clasa' dar ei te vad ca un mascarici, de aceea nici nu are rost sa te imbraci special, pentru ocazii de gala.

    "I dress to impress?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca nu ai inteles nimic.

    Eu ma simt bine atunci cand ma imbrac diferit( sinonim cu elegant). Nu pentru faptul ca vreau sa impresionez (fiindca putin imi pasa de toti si toate, adic deloc), ci pur si simplu am libertantea sa ma manifest.

    Sa stii ca reactiile a fost foarte diversificate: toate fetele ce ma cunosteau m-au felicitat, baietii erau mai retinuti, dar pe fata unora se vedea invidia.

    Ideea e alta. Chiar daca esti bun, oamenii nu te mai apreciaza pentru a te stimula sa mergi mai departe, ci din contra, te limiteaza sa-ti dovedeasca ce de fapt esti prost. Singurul impuls esti tu! Iar atata vreme cand o vestimentatie diferita (asta e doar un exemplu) si un eveniment special iti ofera o anumita incrdere de sine (gandeste-te ca e un act de curja sa fii in centrul atentiei) este un bun prilej sa le arati celorlalti ca desi nu te suporta si vor sa te "elimine", tu mereu esti cu un pas inaintea lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Depinde din ce perspectiva privesti ideea de a te imbraca diferit, eu tii le-am dat pe toate care le-ar vedea un om normal la unul care se imbraca mai... festiv.

    Daca te manifesti prin imbracaminte, sa stii ca nu vezi asa ceva in fiecare zi. Cat despre limitarea oamenilor daca esti esti bun, cred ca e din invidie defapt. Desi nu te inteleg prin ce te referi la bun, ca superior ar suna exagerat.

    E un act de curaj sa fii in centrul atentiei si e un act de curaj sa te imbraci mai special decat restul, deoarece va trebui sa suporti parerile carora nu inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  4. Manu, multumesc foarte mult :*

    Andrei, pana la urma ai inteles. Nu ai cum sa simti ceva, atata vreme cat nu esti implicat in acel ceva. Tu vezi acesta situatie obiectiv, si e foarte bine, fiindca gandesti analitic, dar eu care sunt direct bagat in problmea, practic creez o intreaga filosofie in mintea mea. Atata vreme cat eu am propria conceptie si ma simt intr-un anumit fel, parerea obiectiva (buna sau rea) a altora, pe care nu o aud, nu ma afecteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo Paulica!

    De prea multe ori am avut replica asta pana acum: "Cu presedinti ca tine se duce tara asta de rapa"... M-am saturat s-o mai repet, m-am saturat pana-n gat!

    Se pare ca mai exist-o raza de speranta totusi...

    Mi-ai dat suficiente dovezi ca esti cu capul pe umeri si ca-ti poti asuma responsabilitati. Singurul sfat care ti-l dau este (in continuare) sa nu neglijezi total parerile celor de langa tine. Asculta-i, trece prin filtrul gandirii tale si ia hotararea pe care-o consideri tu cea mai buna, dar nu-i neglija total...

    Multa bafta in continuare, tine-ti capul sus si spatele drept. Simt c-a venit ziua-n care pot spune (uuuf, in sfarsit) "Cu presedinti ca tine se duce tara inainte"!

    PS - Fracul a fost bestial, bravo

    RăspundețiȘtergere
  6. trabuc cubanez?=)
    1-13 16-18-9-13-9-20 19-3-18-9-19-15-1-18-5-1
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. desigur ca e trabuc cubanez, nu umblu eu cu toate mizeriile! :D si lavi, poate imi explici si mie chineza din a doua parte :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de mult te-ai schimbat( fizic) intr-un an!
    Nu ma steptam , parca esti altul!
    Nu e un lucru rau, se pare ca poti sa intri bine in rolul ce vrei sa-l joci la un moment dat.:)
    Blanca

    RăspundețiȘtergere
  9. trebuia sa-mi arati o tona de poze, nu doar una (si aia grozava) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. a te conforma unor cerinte vestimentare nu inseamna a ramane in anonimat....inseamna, dupa parerea mea, ca poti sa iesi in evidenta si prin altceva in afara de tinuta.
    iar atunci cand alegi sa nu mai faci parte din multimea mediocra, cred ca realizezi si ca sunt alte 2 categorii in care poti intra: al celor care ies din tipare in sensul bun al cuvantului si al celor in sensul rau...tu oare in care categorie te incadrezi?

    RăspundețiȘtergere
  11. cea buna desigur! Ce e asa rau in vestimentatia mea? Fracul e mult mai elegant decat un costum normal. Fracul aduce aminte de un bal, nu un costum care poate fii purtat in orice situatie inclusiv ziua. Ce are ca e mov? E o culoare frumoasa, moderna, care ma prinde. Daca esti asa carcotas de ce nu te uiti la tinutele fetelor? Care pe langa ca sunt fara bun gust, sunt niste carpe ieftine care se poarta la discoteca nu la un bal. Cat despre baieti ce sa mai vorbim ca unii au venit in tricou sau camasa cu un milion de scrisuri manelistice si dezgustatoare.

    Eu cred ca am fost foarte decent, si am dat o nota de eleganta intr-o societate care e lipsita de orice bun gust si responsabilitate.

    RăspundețiȘtergere